vineri, 14 august 2009

Probleme existentiale :))

Deci ....ceasu imi tipa ca e vreo 3 juma ...da eu il cam bag in masa....trecem peste :) stau cu un prieten....eu sunt rupt...el nu stiu :-?? stau pe mess ....pe haifaiv....aiurea ...si prietenului asta al meu ii se trezesc in bibilica aia a lui niste probleme existentiale.....despre mine :)) sau taikmiu....cat de sec poate fi....sa stam chill ...ascultam un the partysquad :X si el se trezeste ...da taicatu ce face cu camera video? :)) da nu filmeaza nunti?da ii iese ceva? :)).....sau ...cum il cheama pe patronu de la magazinu de la colt :)) deci wtf? :)) deci va rog frumos....daca aveti si voi probleme existentiale de genu va rog sa va confesati mie :) in ce hal am ajuns dragii mei....si cu ajutorul acestui post vreau sa va cer ajutorul din adancul inimii :| daca aveti vreun prieten imaginar si nu aveti ce face cu el dati-l acestui prieten al meu,....e un caz pierdut :))
Respect!

Un comentariu:

dolce spunea...

grasu? :))))0